Missie

Als moeder van drie kinderen en als zwemonderwijzer maar ook als gastvrijheidsdier is het mijn missie om alle ouders van Nederland optimaal betrokken te krijgen bij de zwemlesfase van hun kind. Heel Nederland Zwemveilig en – vaardig is mijn credo. Goede lessen die passen bij het kind zijn dan belangrijk. Ouders moeten een bewuste keuzen maken, net als bij het kiezen van een basisschool. Aanbieders moet hen daarbij helpen door duidelijk en transparant te zijn over de gekozen methode. Als medewerkers precies weten hoe ze succesvol kunnen zijn in hun communicatie naar ouders en kinderen wordt de zwemlesfase een groot feest waar leren en plezier centraal staan. Zo worden ouders ambassadeurs, gaat iedereen voor A,B en C en blijven kinderen ook zwemmen nadat ze hun diploma;s hebben behaald.

Visie

“Communiceren kan je leren “. Humor en werken vanuit je passie helpen daar enorm bij. Zorg dat je doet wat je leuk vindt en waar je hart ligt. 

Ik vind dat iedereen in Nederland de kans moet krijgen vaardig en veilig te zijn in en rondom het water. Hoe word je vaardig? Hoe blijf je dat en welke keuzes heb je wanneer je zoekt naar goed zwemonderwijs? Zorg dat je zwemlessen aanbiedt waarbij de ouders en kinderen met de docent SAMEN een team vormen teneinde vaardig en veilig in en om het water te leren zijn.

Ik geef trainingen in succesvol communiceren rondom zwemles en gastvrij gedrag van medewerkers. Met managers en leidinggevenden kijk ik naar de ontwikkelbehoeften in het team en vraag deelnemers zelf ook input te leveren. Ik wil hen enthousiasmeren de ouders van zwemleskinderen en andere bezoekers te betrekken bij de zwemlessen. Hen uitdagen klanttevredenheid te onderzoeken en feedback en klachten als gratis advies te zien.

Teams begeleiden hoe succesvol te communiceren met hun bezoekers/gasten. Transparant te zijn in hun communicatie naar hun bezoekers.

Want tevreden gasten zijn de beste ambassadeurs die je maar kan wensen. Dan hoef je geen reclame meer te maken want dat doen tevreden gasten voor jou. Die vertellen uit zichzelf hoe goed je het doet. Dat je precies weet in te spelen op de wensen en behoeften van je doelgroep.