Missie

Als moeder van drie kinderen en als zwemonderwijzer maar ook als gastvrijheidsdier is het mijn missie om van alle zwembaden in Nederland gastvrije exploitaties te maken waar de wens van de bezoeker het uitgangspunt is. Waar medewerkers precies weten hoe ze succesvol kunnen zijn in hun communicatie naar ouders en kinderen. En door middels van welk gedrag zij hun bezoekers en gasten tot ambassadeurs kunnen maken.

Daarnaast vind ik dat iedereen in Nederland de kans moet krijgen vaardig en veilig te zijn in en rondom het water. Dus wil ik iedereen overtuigen van het belang van goed zwemonderwijs.

Visie

Ik wil met humor en heel veel plezier anderen leren wat gastvrijheid is en welk gedrag daarbij hoort. Hoe je zwemlessen aanbiedt waarbij de ouders en kinderen met de docent SAMEN een team vormen teneinde vaardig en veilig in en om het water te leren zijn.

Ik geef trainingen in succesvol communicatie en gastvrijheid in en rondom de zwemles. Met managers en leidinggevenden kijk ik naar het optimaal benutten van het beschikbare badwater. Ik wil hen enthousiasmeren de ouders van zwemleskinderen en andere bezoekers te betrekken bij de exploitatie. Hen uitdagen klanttevredenheid te onderzoeken en feedback en klachten als gratis advies te zien.

Teams begeleiden hoe succesvol te communiceren met hun bezoekers/gasten. Transparant te zijn in hun communicatie naar hun bezoekers.

Want tevreden gasten zijn de beste ambassadeurs die je maar kan wensen. Dan hoef je geen reclame meer te maken want dan doen tevreden gasten voor jou. Die vertellen uit zichzelf hoe goed je het doet. Dat je precies weet in te spelen op de wensen en behoeften van je doelgroep.